Vill HA!



Igår när jag hade sådär lite smått tråkigt gick jag in på sidan Eleven.se och tittade lite :) Och när jag tittat en stund så hittade jag dom här söta grejerna! Den första bilden är ett Shimmer Powder med en söt liten bunny vippa för att dutta på dekolletaget, halsen och axlarna. Den kostar 295.
Den andra är ett lip gloss som får dina läppar att bli mjuka och smått rosa. Dom kostar 159 kr/st.
Och den sista bilden är detta söta set som Innehåller: Moisturizing Mint Lip Gloss, Creme Blush Cheek Stick, Roller Ball Eye Shadow, Shimmer Powder Puff. Det kostar 399 kr.
Allt kommer från eleven.se

Byebye bloggare<3  / Johanna

Kommentarer
Postat av: josse

älska playboy Haha :D

2009-04-14 @ 23:41:05
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0