Praktikplats

Idag har jag besökt min praktiksplats som är Disriktveterinärerna i Karlshamn, där ska jag vara i tre veckor, ska bli så himla skönt att slippa skolan i en HEL månad, gött :D! jo, när vi kom dit så kom min handledare noa och hämtade mig och visade mig runt, det tog inte så lång tid för det va inte stort, bara några olika rum! när vi kom till fikarummet så satt det en tjej som gick ut tren förra året uppe i ingelstad, blev lite snopen för jag brukar inte träffa folk från skolan här hemma! men jaja nu har man kommit hem med världens huvudvärk :(, men får väl hoppas att det går över för ikväll är det ju Desperate Houswives!!! :D:D

Byebye bloggare <3  / Filippa


Kommentarer
Postat av: G

Hej! Om du är intresserad av en rosa bloggdesign, kika på min designsida, http://babbidesign.blogg.se Välkommen! ( Gör även personliga designer ) Ha en fortsatt trevlig dag.

2008-10-30 @ 18:38:10
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0